Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~adeek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.10.2003 @19:03:58 ostatnio na stronie31.03.2004 @12:11:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze54 posty na forum2

komputer / sprzęt
stary lump
dawno chcialem go na złom już oddać ale zbyt sie z nim związałem ;p

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+insane    31.03.2004 @11:20:52
ja tu znalazlem wiekszosc prac nie nalezace do ciebie ...
_______
no sign-a-ture

pokazujesietu: http://www.lukaszpabian.com | http://www.monolab.pl
~adeek    31.03.2004 @11:15:40
looz moge powiedziec toni nie byla moja praca ale pozostale byly. nie mowie ze sa pierwowzorem czy cos nie rysuje nigdy z glowy ale szukam gdzies inspiracji i staram sie patrzac na cos rysowac w ten sposob ucze sie wiec nie wiem o co wam chodzi. w domu mam orginaly tych prac i nie czuje sie oszustem narka!
_______
'byle do przodu'
+thorne    31.03.2004 @10:47:23
btw. przerysowujesz lacznie z podpisami ?

+thorne    31.03.2004 @10:46:30
mamy rozumiec ze przerysowujesz czyjes prace ? bo sa identyczne jak prace umieszczone na wielu innych stronach... udowodnij ze sa to TWOJE prace !!!
~adeek    31.03.2004 @10:34:50
wszystkie sa te prace ktore tu sa sa moje! nie mowie ze rysuje albo tworze wszystko z glowy.. bo byloby to klamstwo wiekszosc z nich tworze patrzac sie na jakis rysunek dodaje ciut wlasnych elementow i juz.. qwa ludzie chcac na asp przezyc trza byc kreatywnym.. co ja sie wam wpieprzam mowiec czo czy nie wyluzujcie dobra
_______
'byle do przodu'
+thorne    31.03.2004 @09:40:31
wiele nickow, wiele technik... tylko ktore sa Twoje ? czy wogole jakies sa ?
+Lisica    31.03.2004 @09:40:15
kill
_______
Lubię się zabijać powoli, od urodzenia, ale jednak zużywać się, a nie rdzewieć...
~Vasquez    30.03.2004 @18:27:57
hyhyhy: P Koles wpadles: )) A co do galerii.... to ona nie cala ale w wiekszosci jest super.. tylko ni jego; )

BTW.. wyslalem maila do autora.. z linkiem do tej "twojej" galerii.. czekam na odpowiedz od niego... Wiesz ze za plagiat.. tutaj jeszze tak maxymalnie perfidny... jest kara?
~VoNd    30.03.2004 @18:21:08
zawsze bedziesz zamieszczal nie swoje prace na galerii? to chyba nie fair. Mysle, ze powinienes to jakos wyjasnic tym wszystkim, ktorzy Cie pochwalili. Twoja galeria to ZE-NA-DA i NIEPOROZUMIENIE.
+akimel    30.03.2004 @17:59:16
wsumie ostatnio słyszałem o zmianie płci ))
+insane    30.03.2004 @17:40:41
witaj Zindy Stine Desirée Nielsen http://www.zindy.zone.dk

a moze Adrian ...

holera nie wiem ...

_______
no sign-a-ture

pokazujesietu: http://www.lukaszpabian.com | http://www.monolab.pl
~*KaRoL*    29.03.2004 @00:00:59
śliczne rysunki masz talent .. niechwale cie tylko dlatego ze jestes z z czewy ; p
_______
^_^
~lejdidredi    27.03.2004 @20:36:38
dzieki za koment

_______
...::Lechtaczka zbudowana jest z 8tys włókien nerwowych. Penis z połowy tej ilości. Po co komu pistolet, skoro moze mieć karabin maszynowy? o_0::...
~Kazan    26.03.2004 @11:28:24
Fajne pracki, tak sie sklada ze mieszkam calkiem nie daleko od ciebie Im Made In Kluczbork City :p
_______
Powinnismy byc tak blisko jak bracia.
(z dedykacją dla ****)
+juliadunin    23.03.2004 @09:28:57
mrau ... =*
^Pomidori    15.03.2004 @14:17:58
nagram Ci Twoja wypowiedz i puszcze, posmiejemy sie razem..chcialabym kiedys tak mazac ugh
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
^Pomidori    15.03.2004 @14:06:06
boski Adeusz ech ech..ide polamac olowki..;P
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
-dominika0    14.03.2004 @18:36:45
oh nie jestem pierwsza, no ale co tam, ostatni bedą pierwszymi/pozdrawiam i podziwiam, fajne prace, życze owocnego digartowania
~goth    23.01.2004 @16:37:07
dziekuje za ocene
świetne prace, pozdrawiam
_______
ziug ziug
~cirilka    24.12.2003 @01:54:34
naj naj naj naj naaaaaj najlepsiejszego ***
_______
coś nowego na rynku -> http://www.wroclot.pl


~DarkSun    07.12.2003 @16:04:00
hejka....boshe bardzo mi sie podobaja tywoje prace..szczegolnie szkoce..rysunki...mash wyrobione oko....super cieniujesh i wogole trzymaj sie!!!!
_______
---------------It's Easier To Run------------------
---Replacing this pain with something numb---
---------It's so mutch Easier To Go---------
---Then Face All this pain Here all Alone---
^boski    07.12.2003 @14:55:16
heheh maluj jak uwazasz:D
ale ja naprawde polecam niecieniowania zebow:D
zresta zobacz sobie kiedys tak tylko na probe
pozdrawiam i czkam na wiecej obrazkow:D
_______
no siema
~Alhena    04.12.2003 @10:52:14
_______
Marcepanicznie.
~Olinwena    01.12.2003 @12:55:46
No to tutaj też muszę się znaleźć:P
Najbardziej podoba mi się polski_klos. Pozdrawiam i trzymaj tak dalej.
_______
nuda.veritas.prv.pl
http://www.nuda.veritas.prv.pl
~cris    26.11.2003 @19:26:20
joł, fajne masz arty. A gdzie studiujesz?

sprawdz moją stronke na pewno przypadnie ci do gustu: http://www.kfroese.republika.pl
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt